2012. február 27., hétfő

Könyveinket ajánljuk


Szombaton - február 25.én a VI. Orosházi Hagyományok, Ízek Versenyén kiadónk is jelen volt. Az eseményről már röviden beszámoltam a gasztroblogunkban (Orosháza Izei)
bár ott a könyvekről nem szóltam. Az első rendezvény óta jelen vagyok mindig a paraszti hagyományok ápolását, gondozását végző rendezvényen egy-egy előadással. Minden alkalommal bemutattam egy-egy új kiadványt, valamilyen kutatás könyvvé formálódott eredményét (sertéstartás és feldolgozás Orosházán, disznótoros hagyományok nálunk és a környéken, népi táplálkozás hagyományai Orosházán stb). Az idén könyveinket mutattuk be az érdeklődőknek, dedikálással egybekötve. Az alábbi könyveket kínáltuk:
1. Izes Orosháza; 2. Orosházi libalakoma; 3. Orosházi disznótorok hajdanán és napjainkban; 4. Amadeus kávéház; 5. Gyopárka tündér meséi; 6. A csodálatos körtefa meséskönyv.

Nincsenek megjegyzések: